lthrane’s Blog

småt men godt

Løbende halvtyk mand set i Korup

leave a comment »

Ja – det er faktisk korrekt – jeg er begyndt at løbe lidt igen. Efter mere end et års pause pga. problemer med ryggen, er der kommet så meget styr på situationen at jeg kan løbe uden efterfølgende ubehag. Der er tale om små ture, på ca 30 minutter – og der er ingen efterretninger om hvor mange km det så svarer til🙂

Een af mine fødselsdagsgaver var penge til løbesko. Denne gang skal det være i orden, så der er lavet løbestilsanalyse. Da ekspedienten vær færdig med at grine af det hun så, fandt hun frem til at jeg skal bruge sko med afstivning på indersiden af hælen. Pudsigt nok var der ikke lige nogen af de nedsatte sko jeg kunne bruge – så jeg rejste afsted med et par sko i posen, og 1000,- kr. færre på dankortet.

Til gengæld kan jeg virkelig mærke det er går bedre, end med de sko jeg havde købt på tilbud i ‘gamle dage’.

Written by lthrane

19/04/2009 hos 11:34

Skriv et svar

